- Häst och Ryttare

Fick ett sms att jag är med i tidningen Häst & Ryttare. Vet inte alls hur det ser ut. skulle tro att de är den där intervjuven som dom ringde om för ett tag sen. ^^ haha, pinsamt! Tror inte jag sa så många vettiga saker där alltså. ^^ men men, bara att hoppas på det bästa!


Har varit med i häst och ryttare 1 gång tidigare för Hästkunskap cup då dom ringde upp mig personligt. (fast då var det ju lite i grupp endå.) Annars har jag bara varit på lite bilder från kurser osv. :)

Bland annat denna bild har vi sett i tidningen. jag står näst längst ut åt vänster. :)


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/

2011-09-20 @ 09:37:31
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0