-funderar

I år är ju planen att jag ska vara med i mitt sista Riksmästerskap. Datumet på RM-kvalet har ju inte kommit upp än vilket är väldigt frustrerande. men i vilket fall som helst. Så är det ju så att de ju så att jag kommer gå ridledarutbilningen nästa år, förhoppningsvis. och då får jag ju inte rida RMet senare, (man får ju inte vara utbildad ridlärare osv.) så alltså, så kommer detta vara mitt sista RM-kval.

Eftersom jag är 18 så kommer jag såklart att rida ponny. Alicia tar jag nog i dressyren men sen funderar jag faktiskt på att låna ponny i hoppningen då jag känner att Alicia varken vill eller orkar sig på dom höjderna. jag tror ju inte att de kommer gå någo vidare då jag verkligen inte är bra på att hoppa men jag vann ju kvalet för två år sen när det bara var dressyr. så kanske så lyckas jag komma dubbelnolla i hoppningen. bara att rida sitt bästa och hoppas på att alla andra river bort sig. :P

Bild från 2009 när jag red RM/SM man får kalla de vad man vill. På en lånad häst från eköping där sm:et gick. Hästen heter Carras. :) Super kul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0