- förberedelser

Idag har jag varit i stallet nästan hela
dagen. Casper reds idag också. Prövade bara fatta en galopp och sen gjorde jag skritt och travarbete. Hans gång är väl inte den bästa, som somliga kanske såg, haha. men han är söt! han skötte sig bra och inget mer med det typ. ^^

Sen har jag fixat Macho, flätade och tvättade. Tack till Inez som var jätte snäll och hjälpte mig tvätta honom! :) hästen blev fin! Sen var vi vidare till Mia som fyllde år! Nu sitter jag och blir masserad, skit ont och skit skönt! jaja, nu ska jag gå. måste ju få lite sömn, imorgon ska jag vara i stallet klockan 6. Tur att allt är fixat. Nu är det bara att hålla tummarna för att hästen går in i transporten ^^

Taggar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0