- Duktig pålle!

Fick låna Evas bil (så snäll som hon är!) Får alltid låna hennes bil när jag behöver. :D Ivf, så åkte jag till Caspers hage och tog hem honom till stallet. Tog och ryktade honom och fixade lite, provade ut en sadel och sen vare bara att gå till ridhuset och hoppa upp. Tänkte ta det lite lungt eftersom han stått hela sommaren. (typ bara hänga lite på honom och så.) Men jag kunde inte hålla mig. Hoppade upp nästan på en gång. Skrittade bara eftersom han inte har några muskler eller kondision. Tränade bara lite stop and go teknik. hade en väldigt lyhörd och frammåt häst, vilket var super kul! :D<3


Bild från idag. När jag lämnade honom från hagen stannade han vid mig trots att kompisarna stog längre bort. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0