- är dom bra eller är dom bra?

okej, lite sent ute. men jag måste säga detta! Tycker verkligen att Laggas div 2 lag är duktiga! Dom brukar inte tävla 110, men prövade det då dom tyckte de skulle vara roligt. & vad händer? Dom håller på att vinna första omgången utan att ens komma till omhoppning. men sista hästen fick ett pet på sista hindret så dom kommer till omhoppning och så kommer dom 4 i omgången. tycker det är jätte bra gjort med tanke på att dom inte brukar hoppa den höjden! :D

Ja, jag vet. detta var för en vecka sen, så lite sent ute är jag, trots att jag fick reda på detta samma dag. men kom på nu att jag inte hade skrivit in de här, så vad ska man göra? ;)


alla utom andra hästen åt höger. :D gammal bild från div 3 då dom kom på en 2 placering! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Å glöm inte att 2 av 3 hoppade 120 i omhoppningen ;)

2011-09-08 @ 19:07:36
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0