- Trött

Sitter just nu och kollar på föräldrafällan. har inte gjort så mycket nu på kvällen, är ganska trött. Imorgon ska jag ivf upp till stallet och vara där hela dagen. Ska fixa lite grejer som jag har varit lat och inte gjort än. ^^ men men, ska bli skönt att få det gjort!

Sen måste man ju kolla vilka som rider Macho. Har blivit sån här hönsmamma som måste se och hjälpa till om något går fel. För jag vill ju att han ska ha det bästa. Och då menar jag verkligen det bästa av allt. Blir till och med lite fjollig när andra går in till honom och ska hälsa. Inte för att han störs så mycket av det men endå, tänk om lixom. ^^ haha, är lite fjollig när det gäller mina älsklingar! :) men de är ju så det ska vara i gues! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi du kommer bli hemsk den dagen du skaffar egen häst ^_^ Men det är bara bra! Du vet vad som är bäst för hästen =)

2011-10-14 @ 23:16:22
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0