-trött

Är dö trött efter en heldag i stallet. Klockan halv 10 HOPPADE jag för första gången "på riktigt" på ett år på caisa! :) haha, så duktig som jag är ar jag ju 99% dressyrryttare, vilket resulterar att jag hoppar ytters sällan! Men men, känns bra att jag fick chansen att pröva på det innan tävlingen imorgon ! :)

Sen frågade Mia om jag var rädd för att hoppa eller om det bara blivit så att jag fallit in naturligt på dressyren eftersom jag inte alls hade några problem med höjderna idag. Och då blev jag faktiskt himla fundersam. Jag är nog inte rädd. Tycker faktiskt att det är väldigt kul att hoppa. men har bara blivit så att et gått väldigt bra för mig i dressyren. desutom har jag alltid tyckt om dressyren bättre, även när jag var liten! Så det har väl hållit i sig antar jag. Men kul endå att jag kommit på att jag inte är rädd. ;) har faktiskt aldrig tänkt det på det viset.

Därimot vet jag ju inte vad som händer när höjden blir över 1m.. det får tiden utvisa! ;)

Jaja, hoppas ni håller tummarna för mig imorgon nudå! Jag ska göra mitt bästa, men känns som att det naturligaste vore om någon som har med sig egen häst vinner. Men jag ska försöka! :)

Har väldigt få hoppbilder på mig, men här har vi en på Felicia och mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0