- Torsdag

Idag är jag ivarje fall på bättringsvägen vilket känns skönt! Har ont i halsen, hostar och grejar fortfarande. men lite tveksam på feber faktiskt. Men jag stannar hemma imorgon också i säkerhets skull, så kan jag köra på ordentligt i helgen. Nu på förmiddagen har jag faktiskt varit duktig och skrivit in massa popositioner på hemsidan. så nu är det klart för året. :)

Nu ska jag kolla på TV och ta det lungt så jag blir helt frisk. Skulle ju på möte ikväll för DUS men hoppar över det då jag är rädd för att bli trött och bli sjukare. Just nu jobbar jag väldigt mycket med nya projekt, vilket ska bli kul att införa, men vi får se lite längre fram. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0