-stallet

Gick upp till stallet efter jag ätit och fixat lite hemma. Red Casper först. Passade ut en ny sadel till honom (innan har han använt en ridskolehäst sadel, men hon gick när jag skulle ut och rida, så då tog jag och fixade en helt egen sadel så jag slipper bli begränsad!) men men, så den passade bra även när jag red så den får jag ha ett tag framöver nu! :) Därimot gick ridningen pissdåligt. han stretade och gången var hans gamla vanliga gång ; inge alls bra alltså! ushush, ridpasset lämnar jag heldre backom mig.

sen red jag Machan. Han var ganska fin. men nej, fick ingen riktigt feeling. han var väl fin och vi fick ju till riktigt bra grejer ibland. men endå, känslan kom inte sådär riktigt bra och jag var inte riktigt med kände jag. så nej, det var nog ingen bra riddag idag helt enkelt. :/

Min fina är endå bäst! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0