- sjuk igen

Inatt vaknade jag typ en miljard gånger. hostar fortfarande väldigt mycket har har säkert feber. haha, har inte kollat än. känner inte att de är så viktigt då jag vet själv om jag har eller inte. för de är ju huvudsaken. :) Har fixat funktionärslistorna klara nu till på Söndag. Så dom ligger uppe på hemsidan. (Eller det var ju Inez som gjorde den, men jag gjorde slutklämmen bara.)

Har hunnit dusha nu på morgonen och en av mina favoritsysselsättningar när man har nada att göra.. såklart kollat på hastnet. haha, har faktiskt hittat en super bra häst åt mig, dock tyvärr lite gammal. så de kanske inte blir den endå. :P man kan ju alltid få drömma lite. ^^ Tänker alltid på såklart mig först och främst men sen tänker jag på ridskolan och att jag eller någon annan kan tävla den osv. haha.

jaja, nu ska jag äta något och sen ska jag fixa parkeringslappar. Tänk om jag inte hade all denna tid, då skulle jag säkert vara minst sagt stressad nu! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0