- Ridningen

Casper var super fin idag, mjuk och medgärlig rean från början. lyssnade bra både frmåt och tillbaka och var väldigt härlig! Fokus låg precis som igår på att få formen låg och att han ska hitta sig själv i gången och gå korrekt, och jag tycker han har blivit mycket bättre! Min fina! :)<3

Sen red jag Tuffe, vilket inte alls gick lika bra. Han är så himla springig och försöker alltid springa ifrån arbetet. men i slutet kändes det bra, han var på plats och gick avslappnat. Känns bra att det gick så pass bra i slutet, men stör mig på att de ska ta så himla lång tid att få honom dit. men men..

Jag lever på att casper är fin. En mamma som hade ett barn i den gruppen jag red i idag kom fram till mig eftrråt och sa att han var jätte fin och att hon tyckte det såg jätte bra ut. Det värmer alltid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0