-Resultat från tävlingen

Var och tävlade på Jälla idag LB:1 och LA:1. Macho och jag debuterade LA idag ich det här är våran tredje tävling tillsammans. LB:1 var han inte alls med mig. Jag red helt kasst och jag kände mig bara allmänt sämst och det resulteraede en helt sämst ritt. Blev 61, ngt % där. Utanför placering

Sen i LA:1 startade jag först i laget. Jag är hel nöjd mer ritten. det var en skänkelvikning som han fick baken lite före. och i första galoppen så slog han om i kors i sväng när jag tog lite hårt med ytterskänkeln. men annars var han jätte duktig och gjorde precis som han skulle. Vilket resulterade 63,4%. inte världens bästa % men kom på en 10one placering och vann super bra priser! :)

men men, helt okej dag och laget kom på en 4 plats och allt som allt från alla omgångar kom vi på en 5 plats, vilket vi är hel nöjda med ! :)

Bilder kommer så fort jag har några.. om någon har vill säga. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0