- Kullavreta

Idag efter skolan åkte jag till Kullavreta. Var super härligt att få komma dit igen! :) Red Tubbe, Abbe, Lully och Chantesse. Tubbe skulle bara ridas igenom och kännas på lite. Abbe samma sak, Abbe var därimot jätte fin och härlig så det var en kick! Lully är under igångsättning efter att ha stått hela ett halvår. så hon var fin, men därimot gör hon ju sina stosprång när man ber henne göra något som inte passar. haha så söt! Sist men inte minst var det Chantesse. Hon blev friskförklarad häromdagen så med henne gjorde jag mycket skrittjobb och lite igång sättningar till trav osv.

Sen var planen att jag skulle rida Dametyt, men kände att det räckte med 4 hästar, så det får bli nästa gång. Kul var det att komma dit ivf, och nu ska jag försöka åka dit lite oftare igen. :)


En trött Lully på bilden :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0