- Jobb på höstlovet

Nu är det dags att ha skaffat sig ett jobb om man ska jobba, självklart ska jag jobba då jag är lite beroende av pengar nu till studenten och allt. Och vad är inte bättre än att jobba på härliga Kullavreta? kommer bli super bra det! Ska jobba från Måndag- Fredag, sen på helgerna är det tävlingar och massa annat skoj! :)

Kommer bli ett lov med mycket rida på shemat. Dock måste jag klura ut hur jag ska göra med Casper, för han kan inte så en hel vecka, och jag kan heller inte ta med honom... Ska nog be någon tömköra honom, ev typ rida ut i skogen. Kanske Annelie känner sig manad? :) Erika kan säkert ta honom någon dag också, sen kan jag ta honom på helgerna så behöver kanske en som har honom 1-2 dagar. :)

Kommer blir riktigt härligt att jobba på Kv igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0