- idag

Idag lyckades jag komma föresent till skolan. Visste inte ens att vi hade en lektion som vi hade. helt stört. -.- Sen hade jag och Emmy egen hårvård. så Emmys hår blev lite rödare och mitt hår blev mycket rödare. Så nu är jag rödhårig igen! ^^ haha, de blev ju en cool färg, men har inte bestämt mig än om jag gillar det. :P

Nu har resultaten kommut ut helt från i söndags, dom hittar ni HÄR!

sen ringde Eva Lundqvist mig i morse från svenska ridsportförbundet. Tyckte de var grymt att hon fick tag på mitt nummer och att hon kände igen mig. ^^ haha! men men, nu ska jag plugga till imorgon. ska försöka att få ett G ivf. Har blivit jätte dålig och framförallt lat när det gäller skolan. men men, sen måste jag bestämma vilken show jag vill gå på globen också. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0