-Duktiga hästar!

Först red jag casper. Blev en uteritt med Annelie och Erika. Väääldigt trevligt! Och Casper tyckte det var lika kul som jag att få hoppa lite diken och grejja lite. :) Ja, det var en riktigt härlig ridtur måste jag säga! Sen tog vi en galopp i ridhuset innan vi slutade. Då tog han höger det första han gjorde, så nu är jag glad! :D

Sen var det träning med Macho och dressyrlaget. Macho var jätte duktig. Några missförstånd blir det mellan oss, men det är inte så konstigt eftersom han rids av  olika varje dag med olika hjälp lägen osv. men men, han var duktig. Övade mest på skänkelvikningar och förvänd galopp. så nu känner vi oss laddade inför nästa helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0