-Duktig jag är!

Idag har jag gjort massor med nödvändiga saker. Fixat med massor med lappar till lite allt möjligt i stallet. Ska bland annat hålla i en "fångarna på fortet" på Lagga. Ser jag faktiskt fram emot. haha ska bli skitkul! Sen har jag tagit hem och fixat Casper, som jag skrev i det tigare inlägget. och sen har jag faktiskt lyckats städa mitt rum lite gran. ^^ haha, tycker jag har varit jätte duktig! ^^ men men, nu har jag skrivit in våra aktiviteter på hemsidan och bloggen också, så nu är jag heöt klar med det, vilket känns skönt! Nu ska jag bara kolla upp allt inför tävlingen den sista, (alltså den på lagga.) för jag måste fixa lite ansvriga och sånt där eftersom jag måste bort. Eller jag ska ju själv tävla. :)

Bilden speglar verkligen mig när jag tävlar! haha, inställning: Skit kul och ska vinna! ^^


Kommentarer
Postat av: Inez

Här tar man åt sig hela äran själv minsann :o ^^

2011-10-16 @ 08:52:00
URL: http://inezzio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0