- Casper

Idag kom Casper hem. Hans svans var som en enda stor boll, haha ni skulle sett. men men, sen var hans man jätte lång så den blev kapad. SEn hann jag rida lite också. galopperade mera än vanligt idag. Tyvärr ville han inte fatta höger galopp, men Mia sa att det var normalt för unghästar att dom bara har en sida ett tag. så jag hoppas hon a´har rätt. Imorgon ska jag rida ut tror jag. lika bra att passa på när det är ljust ute. för sen på kvällarna är det kanske inte så lätt. men men, planen nu är att rida honom så ofta det bara går så att han får muskler och blir inriden. sen om han fortfarande har sin dåliga trav och så så får vi åka in till Ulltuna eller nåt. men först måste han bli starkare så dom kan se vart felet sitter. :)

Inez fotade idag så förhoppningsvis får ni bilder senare i veckan! :)

old pic


Kommentarer
Postat av: Erika

jaha vart står det om Inez och mitt fina jobb att fixa svansen då .. va va va ? ;)

2011-10-15 @ 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0