-Bilder

Två bilder får beskriva dagens ritter. Ridhus är ju tyvärr väldigt värdelöst att fota i, men men. här har vi två från linnea ivf! :) Tack! om någon mer har bilder så skicka gärna till min mejl [email protected]

 

Galopp, man ser ju lite brister här och var på min ridning, men det är det bilder och filmer är till för! Precis in på volt så därför är han lite ställd åt höger. :)

Sa jag att Macho var suuper fjollig vid domarbordet i första klassen? haha, han ville inte gå dit och backade och var jätte dum, snacka om förbannad jag var. en av anledningarna till att de gick så dåligt i första klassen. men sen red jag ju som sagt skit dåligt också, så allt är inte hans fel. :P

 

men men, bilden är tagen i LAn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0