:(

Idag stannade jag hemma från skolan. dels för att jag hade ont i huvet men mestadels för att jag kände mig helt utsliten och eftersom jag har prov imorgon i naturkunskap kände jag kanske att de var mera värt att stanna hemma. men ush vad tråkigt det är att vara hemma endå.. men ska snart försöka ta mig upp ur sängen ta en alvedon, äta lite och sedan kanske göra något nyttigt.

Igår hade vi ivarje fall DUS möte och jag kan verkligen säga från hela mitt hjärta att jag verkligen tycker om våra DUS möten. Vi kan verkligen göra skillnad i klubbarna. och ska bli super kul att sitta ett år till. Jag har en idé för ev sent 2012 eller tidigt 2013 som jag faktiskt framställde igår. synd bara att det inte kan hända nu! men jag känner endå att vårat DUS är sjukt bra och nu till 2012 kommer det bli grymma aktiviteter! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0