back on track

Nu är jag tillbaka på banan igen efter två dagar med typ ingen bloggning alls. :O Fy på mig!

Som ni redan vet så jobbade jag ju hela veckan, vilket har varit otroligt jobbigt. men samtidigt så har jag ju fått ut ganska mycket ur det då jag har gått upp tidigt. Och man känner sig alltid bättre till mods om man är hurtig och gör något än om man ligger och sover bort hela dagen! + lite klirr i kassan såklart. ;)

men menn idag (söndag) har jag varit i stallet hela dagen och fixat lite lappar och även massor med krubbis. vi har lagt golv och fixat om helt i stugan! måste säga att trots den gräsliga färgen på väggarna blev det riktigt fint! :)

Ni kommer få se bilder så fort jag har några! :) Men ni ska veta att jag varit himla duktig hela veckan med jobb och grejer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0