-Träning

kom på att jag inte berättat att jag tränade för en B-tränare igår, (kommer inte ihåg hennes namn) haha, men det var inget vidare tyckte jag. Alltså hon är säkert super bra, för väldigt trevlig var hon också. Men hon passade inte för mig och tubbe. var alldeles för mycket hålla. men men, jag har ju andra bra tränare och ja, man klickar olika bra med olika. Tex så "klickar" jag inte med landslagtränaren Paulo, även fast han är sjukt bra. Då tycker jag mera om Vincente, Helena och ja typ Ove & Inger! :D

men men, Tubbe gick mycket bättre i förrgår när vi tränade för Lotta, för hon förstår vad han behöver och det känndes toppen då! :)


Fick bli en bild på leriga Casper ! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Lisa - dressyrfocus

Håller absolut med. Bara för att de har en "titel" betyder inte det att dom är bättre än nånting annat. Man måste kunna se på hästen vad just den behöver och inte komma dit och ha bestämt sig för att alla hästar ska gå såhär på just detta sättet... Tycker jag iaf..

2011-11-04 @ 12:57:25
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0