- Mitt drömjobb

Sitter i skolan och i brist på annat tänkte jag skriva om mitt drömjobb. Eftersom frågan kom upp efter mina mål där om vad jag vill jobba som inom ridsporten!

Känner att det är tråkigt att det är sån stämning "längst upp" i toppen på SvrF som kommentaren skrev. Men jag känner inte att jag är bättre än någon annan och jag känner att man faktiskt kan bidra med att ändra på den här delen "jag är bättre än alla andra tänket" inom ridsporten! Jag tycker att alla borde faktiskt försöka glädja sig åt alla istället för att vara snobbig och "bäst" hela tiden!

men åter till ämnet!
Jag vill alltså helst inte jobba högst upp och bestämma allt i ridpsortförbundet då jag inte vet om jag är så duktig på sånt. Men att bli distrikskonsulent vore det allra roligaste! Just nu har vi en jätte duktig tjej i Uppland som har hand om det, men någon gång i framtiden kanske jag får jobbet, vem vet? Det är kanske ett "dröm mål" mera! Jag känner att det har jag endå koll på. och som svar på din andra fundering hur det funkar i distrikten..

Jag kan lungt säga att jag tycker mitt distrikt funkar utmärkt. (kanske att vissa tycker att dom är bättre, vad vet jag?) men jag känner inte av det och jag tycker att det oftast är en riktig trevlig stämning! Sen finns det ju vissa från olika klubbar också som verkar tycka att dom är "bättre och lite finare" än andra. men det känner jag inte för att störa mig på. Jag fokuserar på det jag gör och på vad min klubb är! & Jag trivs otroligt bra med att vara jag och jag tror jag kan tillföra någon om jag blir distriktskonsulent. Men på högre nivå får vi se.. känns kanske inte som drömmen endå, men vi får se. Tror faktiskt lite på ödet endå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0