- Ledig imorgon

Har gått i skolan fram tills typ för någon timme sen. Så nu är jag hemma och har faktiskt tagit mig i kragen och städat rummet lite gran. ;) haha, orkar aldrig storstäda så det blir alltid lite här och lite där. vilket kanske inte resulterar stans renaste rum, men men. Dugligt för mig! ;)

Snart tänkte jag typ plugga lite historia kanske, ev duka lite och fixa lite mat? haha, får se om jag orkar! Sen lite senare ska jag ivf bege mig till stallet och rida Casper och en annan häst på lektion! :) Är så dimmigt ute idag så jag rider nog i ridhuset! :)

imorgon är jag ledig, fy fan vad skönt! Lite lycklig är jag faktiskt!

Jag vill bli brun och färga håret igen! känner mig så inte jag just nu. :( men pallar inte sola, men håret ska göras ngt åt, den saken är klar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0