- Imorgon (fredag)

Verkligen skönt att det är helg igen, inte för att min helg blir så lugn. (Blir den någonsin det?) haha, jaja. Men imorgon ska jag:

8.30 skola, prov i historia
10.00 sluta skolan, (ska fixa lite med dataarbete innan jag slutar)
11.00 Träffa Anna på stan, gå ev till UNT. mera om detta kommer senare. :)
12.00 åka hem, packa inför helgen!
15.00 åka till Nordiclight och ha lektion för Maya
17.30 åka till Thuns med erika, Julia och linnea! Förhoppningsvis ska jag hitta en klänning, annars kanske fina Linnea har något som passar, för hon har alltid så fina kläder! :D

jaja, så imorgon blir det en fullspäckad dag, men även väldigt rolig säkert! :)

Nu ska jag gå och sova, ska väl kanske läsa igenom historia bladen också så något fastnar inför imorgon...

min fiiina ! :)<3 Så jäkla länge sen jag red honom känns det som. Får ju bara honom när jag ska tävla eller ev om jag väljer först. (då den som väljer innan mig verkligen är ett riktigt fan av honom.) vilket blir väldigt sällan jag har honom, riktigt tråkigt faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0