-Hurtig

Ni anar inte vad duktig jag varit idag!
Först skjusade jag Erika och Katrine till skolan sen åkte jag till min skola. hade redovisning med Emmy, dock så kanske jag inte bedrog med så mycket utom typ lite förvirrning där. :P haha, ibland är det lätt att jag bara pratar på utan att tänka på vad jag säger. ^^ minst sagt Pinsamt!

Sen åkte jag hem åt medans jag körde. ^^ Sen tvättade jag bilen som var huuur skitig som helst. Ush vad äckligt det var! Både invändigt och utvändigt. Jag skulle inte stå ut med att åka i en så smutsig bil. Men nu är den ivf ren. :) sen städade jag mitt rum, som också var ganska orent om jag fåt säga det själv. haha, men det tar jag på mig skulden för själv. men nu är de ivf rent! :)

Sen sprang jag upp till stallet. Väl där så tog jag in casper och red honom. Sen tvättade jag hela honom, men shampo och ja ni vet allt sånt. Flätade svansen och såg till att han såg riktigt tipp topp ut! Sen putsade jag hans träns också. Haha, ibland frå jag sånna infall att jag ska putsa och fixa utan anledning. :) Men men, jag inbillar mig alltid att om jag och min häst är snygga, så rider jag bättre!

Sen gick jag hem och har ätit och kollat på tv. den biten är kanske inte så hurtig. men har endå hållt igång hela dagen från halv 8. Så lite vila borde jag ju få. :P Nu ska jag dusha tror jag. Sen ska jag nog bara chilla tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0