- Hoppning på Casper

tro det eller inte, men efter hopptävlingen på "min" fina Fame var jag super taggad på att hoppa igen och varför inte göra det samma dag lixom? Så eftersom Casper behöver lite gymnastikhoppning så fick han hoppa! Började med att rida fram och han var suuper fin och mjuk! :) sen hoppade vi låga kryss, men han rev och brydde sig inte för fem öre om att de var några hinder där, (om man kan kalla det hinder.) Så Eva sa att jag skulle höjja så att han blev tvungen att hoppa. och jajamensan, han försökte ju smita några gånger men på slutet gick det riktigt bra och han hoppade faktiskt riktigt bra över några hinder! :)

Vem hade trott, jag längtar tills nästa gång jag ska hoppa! Helst vill jag ha en häst att tävla på också. :P haha, men men vi ska kanske ta det lite lungt endå så får vi se om jag kanske har en häst till div 3. om någon har något att erbjuda kan jag säkert pröva ! :)

haha, kanske dags att skaffa nya hoppbilder? ;) Föresten ska jag försöka filma eller ta kort när jag rider Casper här någon gång i veckan så att ni får se hur han har blivit! :) har känt en stoor skillnad på honom dom senaste två dagarna bara då han har varit helt underbar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0