-Härlig ridtur

Idag är jag ju som sagt ledig, gick upp vid tio och upp till stallet typ direkt. Red ut en tur med Carro. Tog krokenrundan och galopperade och lite grejer. Fint väder, bra sällskap och allmänt fin häst. så härligt! Det är sånna turer som gör att man faktiskt vill rida ut. :)

Tror Casper tyckte om det lika mycket som jag gjorde! :) Imorgon ska jag rida honom igen på kvällen sen på helgen får erika fixa med honom. :) eftersom jag ska på kurs! Såg att bland annat blondinbella skulle ha föreläsning. ;) haha, det är ju lite skojigt!

men men nu måste jag verkligen ta tag i att plugga. Har bara ridit och städat rummet än så länge -.- typsikt mig att vara ute i sista sekunden..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0