- Första långa uteritten på egen hand!

Idag red jag ut på Casper, slutade tidigt 8som jag alltid gör på fredagar) Så då passade det ju super bra att rida på en tur. Var ingen i stallet som kunde rida med mig så jag bestämde mig för att rida ut själv! Vi har ju ridit på småturer själva och det har ju funkat bra lixom. :)

Idag funkade ritten bra. Han blev lite smårädd för en buss en gång och sen blev han rädd för en sten längs vägen. Vem vet, den kunde ju hoppat på honom ? :P Haha, men men. Tycker han är så gullig när han blir så jävla rädd för ingenting. ^^ men allt som allt gick bra. Han taktade dock en bit av rundan och var väldigt spänd. men efter ett tag kunde han slappna av.

Efterråt blev han tvättad , svansen blev flätad. Vart sugen på att knoppa där också. men sen tänkte jag att det var ju bra om vi inte överdrev. :) Putsade även hans träns så duktig som jag är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0