- Fan

Missade precis bussen, vilket betyder att jag missade den enda som går härifrån. vet inte hur jag lyckades, tyckte jag hade ganska gott om tid på mig, men tydligen inte.. Är väldigt avundsjuk på Erika som åkte till ridskolan med ridkläderna på. jag vill också! Ibland är man bra sugen på att bara byta och gå hästlinje så man får rida ibland, fan vad skönt det skulle vara!

men men, nu är jag så jävla irreterad på typ allt så jag hoppas verkligen praktiken blir bra idag. annars vet jag inte vad jag gör. Är lite deppig för tillfället. -.- Ikväll ska jag ivf rida Casper, det är väl antagligen de jag får se fram imot.

Men endå, tänk om jag fick rida på skoltid, känner att jag skulle vara ganska lycklig då jag!

jag vill ut och tävla! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0