- trött

Idag har vi orienterat, jag och Emmy var bäst. Jag lovar! ;) haha, jaja, sen åkte jag till sporren och kolla på lite ridbyxor. men sen visade det sig att dom inte hade min storlek. -.- så då måste dom fixa de och så vidare, så jag får nog vänta minst en vecka till med den saken. ;)

Tanken var att gå upp till stallet och rida, men så blev de inte för jag blev tvungen att plugga. Ska lämna in och berätta en sak muntligt på Fredag. allt samtidigt lixom, så det blev helt enkelt en tråk dag då jag pluggade massa engelska. inte min starka sida och inte är jag klar heller.. ^^ ILLA! men men, imorgon blir det att skriva det sista, för på Fredag ska skiten vara klar!

bjuder på en otroooligt vacker bild från orienteringen idag då. ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0