- Ridsugen

Vill rida. :O red ju senast igår på Kullavreta ifs. Red både Bocken och Tubbe då. Bocken red jag lektion på för Helena. Det gick bra, tränade mest på stop and go tekniken, med tresteg metoden osv. Han var väldigt med och var väldigt duktig i slutet! :) Tubbe red jag ut på lite och sen träna jag i ridhuset. Han spötränar vi varje dag nu och han börjar smått att acceptera de hela. han försöker ju ivf att lita på oss, även fast de inte är helt befäst ännu. men ivf, skulle ju rida idag då egentligen, men som sagt så han jag ju inte, vilket sög. imorgon hoppas jag kunna hinna gå upp till stallet, känns inge bra att jag inte varit där på vad blir det, 3-4 dar? aja, inte okej.

Bild på mig och Alicia från DMet. Även fast bilden inte är 100, så gillar jag den! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0