- Kv och lite sånt..

varit på KV hela dagen idag och lite igår. Red Abbe båda dagarna. Höll lite lektion på Torsdags kvällen också! :) Abbe var fin båda dagarna. Väldigt fin idag trots att han inte gått på några veckor ! :) Sen red jag bocken idag, vilket också gick bra. Bocken var mjuk, lyhörd och allmänt bra! Sen satt jag upp på Chantesse i slutet av ett ridpass också vilket gick bra! :) ja, typ allt gick bra med andra ord, hel nöjd! :D

Nu ska jag packa, skulle precis stänga väskan, men insåg att jag aldrig i livet skulle få igen den och endå har jag skippat fönen. haha, måste kanske slänga ut ngt mera, vilket jag inte är så pigg på. har ju ett par skor till som ska in också. ^^ Duktigt av mig säger jag bara (y)

Abbe och jag sommaren -10


Kommentarer
Postat av: anneli

hur kom det säg att du började rida? :)

2011-05-20 @ 21:08:57
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: emi

Hahahaha, hur mkt har du med dig egentligen? :D

jag fick en jätteliten väska, för annars kommer vi inte få plats i bilen med alla väskor hahaha!



we want the fön! :(

2011-05-20 @ 21:29:49
Postat av: anna

fin blogg! hoppas du får en fin helg ! :)



Har fråge tävling på bloggen. Vinnaren länkar jag i en vecka ! :) annars förlåt så hemskt mycket!

2011-05-20 @ 21:40:15
URL: http://jjustannaa.blogg.se/
Postat av: johanna

snygg häst! :)

2011-05-20 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0