- Körkortsteorin

Äntligen slut nu! Har gått på den 2 gånger i veckan i typ en månad nu. Och idag var den sista gången. så jukt skönt! Sista gången bjöd på några goda skratt även fasst jag höll på och somna mest hela tiden. Hur trött som helst. -.- Ska fan ta och sova snart tror jag, helt sjukt, klockan är bara halv 9. men imorgon blir de en intensiv dag. Upp klockan 7, skola fram till 12, sen körning på trafikskolan. sen hem och hålla i två WE lektioner. Jobbigt, men så är livet ibland.

Nu till dagens fråga! Blir en vattensäng till is om man ställer ut den på vintern om de är kallt? Dom flesta som jag frågat har varit lite osäkra, men svarat "antagligen". Haha, själv tycker jag att jag var smart som kläckte frågan. :P haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0