- Halkbana

Imorgon är det halkbana som gäller. är inte nervös än, men lär ju bli där. Borde ju inte vara så svårt, tror jag. ^^ haha, ska jag säga som suger på att köra lixom. xD Fick ont i huvet nu på kvällen, lite jobbigt kan man tycka. -.- Har lyckas gjort mera än hälften de jag skulle göra på min avboka och omplanera lista till nästa vecka, vilket är skönt!

Frågan är nu, ska jag till KV på Torsdag kväll och vara där fredagen. eller ska jag skippa det? Måste ju åka och träna är tanken. men vi får nog se. :) Sen har jag ju egentligen fullt upp. :P men tror jag ska dra dit endå. :) We will se!

Föresten pratade jag och patrik idag och bestämde att vi ska ta några utomhus foton snart! Den här bilden är en av mina favoriter på en som han fotat, men de är ju trots allt 2 år sen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0