-halkbana idag

Var som sagt på Gillinges halkbana idag. Sjuuukt skön lärare hade vi! Sen hade vi ju en ganska roligt grupp också, även fast inte riktigt alla hängde med i svängarna. Jag och erikay därimot hängde med flitigt och var dom enda som klarade av att väjja på halkbana, vilket inte alls var så svårt, men jaja. Jag var först ut också och var den första som klarade det. :P hehe, kände mig faktiskt liite duktig där. ^^ men men, sjukt roligt att vara där helt enkelt! :)

kvällen har jag ägnat åt att fixa en WE bana till hästensdag, samt ett program till spegelritten. Snälla Lisa fixar musik, så jag slipper det. Tack! :D Sen har jag packat för fullt, för imorgon ska jag till KV och stanna där till på Fredag em, satt ja. Sen fredag kväll är sista kvällen i Sverige, sen bär det av till underbara Grekland ! :D Awesome!

Systrarna Andersson måste äga! ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0