- Dagens sysselsättningar

Idag är det skola som står högst upp på shemat. -.- jaja, ganska chill är det endå. svenska sen kundpass. Så det borde gå fort! :) Sen åker jag till Kullavreta och är där. IMorgon kommer Vincente, men han lär ju komma på em och då åker jag hem, så det suger ju... Men men, måste ivf kolla om Tubbe håller till WEn nu eller om det inte kommer gå. :) menmen, nu måste jag ta ngt att äta eller nåt, sen drar jag till skolan.

Kommer hem imorgon (fredag) på kvällen typ och då blir det packa för fullt, halva packningen är ivf klar nu! ;) haha, snacka om att jag krånglar till allt och åka bort dagen innan jag ska utomlands. men men, sån är jag ! ;)

Så söt hon är asså! Måste lägga till att jag är grymt sugen på att rida Alicia! men de kommer jag ju få göra nästa Söndag så de är chill! :)<3


Kommentarer
Postat av: My

vart ska du åka? :)

2011-05-20 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0