-Uteritt

Blev en uteritt med Erikay igår. Red på feta TinTin, så sjuuukt fet häst. men, någon gång måste han ju få springa av fettet. Som vanligt tävlade vi, dock hadfe vi inte så bra "bana" som vi har haft dom andra gångerna, så fick bli på gräsmattan. ^^ jaja, Tintin var söt ivf...

Igår kollade jag även på film igen. Asså i vanliga fall brukar jag typ aldrig kolla på film, men eftersom jag har lov nu så kollar jag på film 24/7 känns de som, men men.. Blev The riding hood den här gången. ;) Fy säger jag bara, mådde illa efteråt, vet egentligen inte varför för den var ju knappast hemsk, men nej. verkligen ingen film jag tycker om. Dåligt slut, inte så bra handling, så nej till den!

apropå ingenting.. Tänk om livet var lika lätt som att andas, så grymt skönt det skulle vara!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Dåligt med Lisa i det här inlägget faktiskt. Kräver ett eget :o

2011-06-11 @ 18:37:34
URL: http://absolutrutger.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-19 @ 07:58:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0