- Träningstävling

Idag var det träningstävling här på Kullavreta i dressyr och WE. Jag och Helena hade kommit fram till här i veckan att jag skulle starta Tubbe i dressyr och Chantesse i WE (dressyr, teknik & speed). Först ut var Tubbe, han var lite feg, ville inte gå ända ut mot dressyrstaketen (LB:1 red jag med honom) vet dock inte vad jag fick för procent. men slarvade med vägarna, så säkert inte så bra. ^^

Sen red jag Chantesse i LB WE (svårhetsgrad som LA ungefär) Inridning halt hälsn i galopp osv. ;) På framridningen var hon crazy. Ville bara studsa och byta i galoppen. men väl inne på banan var hon helt okej. Hon böt någon gång på diagonalen, men de är förståendligt, sen böt hon en gång till i vänstern, men jag fixade till det. men men, inte helt klockrent, men hade ju inte ridit henne på as länge heller så jag är nöjd trots allt. Sen red jag tekniken, gick förvånandsvärt bra, sen speeden. Där glömde jag visst ett hinder, hade helt glömt bort de bara. -.- men chantesse skötte sig bra, bara helt mitt fel. ^^ men men, allt som allt en väldigt kul tävling!

bilder kanske kommer, vem vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0