- Strömsholm

Nu undrar ni säkert hur det gått för oss! Red Fredag, Lördag & Söndag. En uppvisning på Fredagen och två Lör och Sön. Fredagen var showen inte alls genomtänkt så vi gjorde typ bara lite här och där. tubbe var stressad, men allt som allt gick väl helt okej. ;)

Lördagen gick han bra, inga problem, tror jag? :p haha, mins inte.

Sen Söndagen gick han fint första, då gjorde vi flera grejer än innan och tog och hoppade bland annat där han stoppade första gången, men andra hoppade han. Helt mitt fel att han stoppade då jag höll in för mycket! men men, resten gick som sagt bra. Andra och sista showen gick knappt alls. Han var trött och fjolla till och med för fållan. haha, och den hade han inte reagerat på alls någon gång innan så jag vet inte vad som flög i honom. men men, vi klarade oss igenom helgen utan att skämma bort oss. ;)

Tycker Tubbe var duktig med tanke på hur han är. ;) Nu är jag taggad på att åka ut på lite dressyrtävlingar och börja få honom att gå alla hinder i WE utan problem. Nu i sommar blir det till att träna! ;)

Bilder kommer snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0