- Nu mot stallet

Lunchen är slut nu, dags att dra till stallet. Måste mocka , fixa höt och byta hagar på hästar på bara några timmar. Känns liiite tajt. jaja, senare berättar jag om katastrofen igår med min moppe och sen hur det gick idag på tävlingen. Red nämligen Tubbe i vanlig LB:1 och sen Chantesse i LB WE. (de är svårighetsgrad som LA ungefär.) men men, helt okej nöjd, ingen super ritt kanske, men hade ju samtidigt inte ridit (speciellt Chantesse) på några månader. men men, nu måste jag dra, tjing ! ;)

*juste, en påminnelse till mig själv* - Måste ju skriva ett inlägg om en väldigt gullig person :)<3 (Ni får väl se vem de blir. ;) )


Kommentarer
Postat av: emi

Men soffzz va trevligt, ska du skriva ett litet gulligt inlägg om mig? <3

2011-06-12 @ 15:59:29
Postat av: Lisa

Emmy kan drömma å glömma. hoppashoppashoppas

2011-06-12 @ 20:35:08
URL: http://absolutrutger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0