- min vanliga otur..

med min otur kan allt hända. Skulle ta moppen till KV för att kunna handla lite någon gång eller kanske dra till golfklubben och typ käka någon gång utan att få stjus hela tiden. Så därför var det naturligt att jag skulle ta min moppe dit. jaja, när jag åkt typ en timme och en kvart (har kanske bara en kvart kvar, max) så smäller moppen och dör. -.- jag som är ganska smart* ^^ tror att den är överhettan, så jag stänger av den och låter den vila i typ en minut. Sen startar jag den igen och den gåt igång fint, men när jag gasa rörde den sig inte framåt. Great lixom. Så jag fick ställa moppen hos en snäll familj som bodde där moppen dog. ^^ sen ringa runt till lite människor, blev hämtad av helena och moppen lastade vi in i trailern. Sen kom pappa och hämtade moppen och lämnade Erikays moppe, så nu har jag den ivf. :) Vilket är skönt ! men men, allt gick bra, men otroligt störande att den ska dö. -.-  Nu vet ni hur min kväll var, en plötsligt händer det dag helt enkelt fast åt de dåliga hållet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0