- Min kära vän Rutger


Blev tillsagt att skriva ett eget inlägg om min kära vän Rutger Pettersson. haha, vet faktiskt inte vart Rutger kom ifrån?, men aja gulligt äre ivf! ;) Lisa som hon i vanliga fall heter är en väldigt härlig prick, får en alltid att må bra, vilket man behöver ibland ! Träffar henne dock inte så ofta längre -.- kan bero på att hon har häst, pojkvän och hela köret, haha, men när man träffar henne äre ju dunder! på Midsommardan kommer hon minsan ivf! Ska bli skiit kuuuul ! :D haha, ett underbart minne måste ju vara från midsommardagen 2009 när vi skulle åka flakcykel. You know, vi är ju bäst på det. ;) I en kurva påvägen hem, kanske Lisa som körde till och med? haha, nykter var föraren då inte ! Rakt ner i diket ivf! :P HAHAH, eller ett annat misslyckad men väldigt roligt minne  när vi skulle placera ut mysrys runda i stallet. ;) haha, bara jag & Lisa som förstår det humoristiska. ;) haha, jaja alltid lika roligt helt enkelt!

Älskar dig vännen ! :D<3


haha, säger jag bara! xD

Kommentarer
Postat av: Lisa *Rutger*

Åååååååååååh du är så gullig!! Jag älskar dig också, på midsommar då jävlar! :D

2011-06-13 @ 22:27:37
URL: http://absolutrutger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0