- Midsommar

Nu har midsommar och midsommardagen passerat, jävligt kul har det varit. På midsommar var jag på KV och jag jobbade sen åkte jag till Becka på fest. Kul! sen igår på midsommardagen var det såklart Pottis som gällde. :) Erikay och jag hade lite förfest här hemma, jävligt kul måste jag ta och säga :P Massa roligt folk och ja, vi var helt enkelt jävligt bra! :) Sen på Pottis vare skiiit kul ! Roligaste kvällen på länge fan ! :) jaja, kan kanske skriva lite mera sen, nu blire packning, sen eventuellt handling, sen till Kullavreta. Imorgon blire att jobba igen. Kommer dö om jag inte går och lägger mig tidigt ikväll. ;)

Patrik och jag fotade lite jätte snabbt igår innan förfesten. Här ser vi ett resultat. ;)

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin chej! :)

2011-06-26 @ 21:41:14
URL: http://absolutrutger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0