- Kulla vreta

Är på Kullavreta nu. Red Bocken när jag kom hit. Han var seg, men sen fick jag låna Mickans spö. (hon red Irack och smarta Sofia hade glömt sitt spö i stallet.) kan ju säga att han var mycket bättre när jag tog spöt. Tränade stop and go på Bocken, vilket gick helt okej. men men, sen red jag Tubbe för Paulo. Tubbe är fortfarande rädd av sig, men kan ta och säga att han har blivit mycket bättre. Den här gången tog vi fållan, bron, paralellslalom, tunnor, hinder och sidepass utan problem. Sen tog vi muggen och backa saket helt okej också. Han tyckte den var läskig, men stog ut för min skull typ. Så söt! men men, allt som allt var han super duktig. Tränade massor med lansen också lite, men han tyckte den var super läskig, kanske inte så konstigt då han typ blir rädd bara man har ett spö i handen. ^^ jaja, jävligt duktig var han ivf, så kommer at levapå dethär i minst en vecka nu. :)

imorgon blir det säkert också WE träning för Tubbes del, sen på Fredag bär de av till Strömsholm. :)

Vi kommer ju inte kunna ta grind och lans, men vi kan ju ivf visa upp allt annat. Bättre än ingenting ! :)


haha, enda bilden jag hade på min dator som jag har nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0