- jobb jobb och lite mera jobb

massa jobb hela tiden, men kul är det! Idag packade jag alla Tubbes saker sen kom en lastbil och skulle hämta honom, tråkigt! Han kommer hem igen om tre veckor som tur är, men endå. Saknar honom redan! kändes jätte hemskt att bara lämna honom till en främmande person som skulle köra honom till Skåne. :( Hoppas verkligen allt går bra! Sen har allt gått bra, inga problem lixom. :) Erika lär sig jobbet riktigt fort också, så vi hade till och med en vilopaus idag på kanske en kvart medans vi väntade på Moa. Känns jätte kul att hålla i stallet nu också, då de är mig dom ringer till om dom vill något om gården eller om hästarna i stallet. Roligt att vara bossen lixom. ;)

Nu ska jag ivf sova, för imorgon väntar en ny dag full med ridning. Ska sitta på Cadence för första gången är tanken också, ska bli intressant! ;)


Tänker på min älskade vän :)<3


Kommentarer
Postat av: Lisa *Rutger*

Tjohoo ni är duktiga! Jag saknar er :)

2011-06-16 @ 13:54:57
URL: http://absolutrutger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0