- hej igen

Har typ inte hunnit blogga, eller så har jag helt enkelt inte orkat? haha, jaja lite lat måste man få vara... ;)

Igår var jag ledig, på kvällen var jag uppe i Lagga och åt smörgåstårta och grejer med lite människor, helt okej sådär. Sen lite senare åkte jag till KV igen, för idag är det jobb som gäller. Har hjälpt Moa med Chop, mockat, fixat foder och hunnit rida Abbe på det. Efter lunch blir det Bocken som ska jobbas!

Blir jobb hela veckan, vill ju helst inte jobba där vid modsommar, men det måste ju några göra också, för de är ju då det är som värst. ;) Så för min del blir det bara lite midsommarfirade på gården med familjen. Sen på midsommardagen är det ju såklart Pottis som gäller. som det ser ut nu är det jobb dagen efter. men vi frå se hur det blir! ;)

Mobilbild på Bocken :) dock från förra sommaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0