- Hår fixning

har precis fixat Erikas och Jennys hår. Ingen jätte avancerat, Jenny fick vågigt och Erika fick platt med volume master och dust it. Var endå trevligt att få lite morgonsällskap och prata lite. Känner faktiskt att jag saknar våra lagga-filmkvällar. Kanske måste fixa en snart? jaja, kom faktiskt att tänka på varför jag håller på så mycket med hästarna som jag gör. jag har aldrig heller kännt att jag borde sluta, utan jag älskar verkligen de jag håller på med!

men varför är det så? jo, för jag har så grymt bra vänner inom ridsporten + att det är nästan aldrig något bråk där osv. Alla jobbar för samma sak och allt är bara så lätt. Man gör något man är bra på och tycker om. Måste bara säga att hästarna är ju faktiskt det jag håller på med, men inte en enda sekund tycker jag att det är tråkigt. Känns som att de verkligen är det jag vill hålla på med! <3


Lika lätt som att andas var det ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0