-döda mig tack!

Är så jävla trött, har precis varit ute och fodrat. allt klart för idag med andra ord. Notera att klockan är 20.16 och jag tänker gå och lägga mig, hoppas verkligen att man blir lite piggare snart. vet inte vad de är med mig, har varit trött i x antal dagar nu. :S aja, imorgon blir de jobb igen. Nästa vecka ska jag ta ledigt någon dag, den saken är klar! :)

Fär er som vill veta om jobbet, så går det jätte bra. Erikay och jag är super flitiga här. Idag gjorde vi klart ALLT innan klockan 13.00, vilket är ganska sjukt med tanke på hur mycket som ska göras, så vi hann städa lite på eftermiddan. Hoppas på en lungt och härlig dag imorgon. God natt!


Ovisad bild från sommaren -10. En lerig casper, och så syns lite av ridhuset. ;)

Kommentarer
Postat av: Inez

sv; hihi tack ^^ Vilken häst ska de vara då ? :p

2011-06-20 @ 21:50:22
URL: http://inezzio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0