- är som vanligt då... ;)

min mobil dog precis, eller ja. den har ju dött lite då och då, men nu är den nästan helt död. Batteriet råkade visst dö, ja sen gick det inte att ladda för att laddaren inte funka. Vad är det för påhitt lixom och inte fungera? nej, men typ som vanligt då... ;) jaja, jobbar som vanligt på KV. Är med Erikay och Emmely för det mesta. Igår kom UPK flickor hit, vilket var lite trevligt då man känner en hel del därifrån. :) Någon gång här så lät det som om ägaren till den svarta ponnyn ville att jag skulle rida igen ganska snart, läängtar! Idag prövade jag Hero också, senast var ett år sen då jag red ett pass på honom. Hästar förändras precis som oss andra. aja, härligt och rida ponnyer också! Saknar min Tubbe! :( nej, nu ska jag dusha, sen ska jag kanske kolla på film, men så blir det säkert inte. Har faktiskt kommit på att jag inte tycker om att kolla på film. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0